NINA

NINA

subota, 2. srpnja 2011.

Dobri susjedi su preva blagodat

 Koliko  danas ima ljudi koji ne poznaju svoje susjede! Niti im znaju ime, niti dob, ni čime se bave. Vjerojatno znaju koliko imaju drečeće djece. Ako su pristojni pozdrave stranca na stubištu ili u liftu a da pri tome ne znaju da taj ist stanuje do njihovog stana
 


Mi imamo sreću u našoj maloj  ljetnoj zajednici u Klenovici. Poznajemo se već godinama, dijelimo djelove naših života a da si ne smetamo niti zadiremo u privatnost. Dok sam jučer radila u svom kamenjaru naišla je susjeda Jožica s tanjurom svježih smokvi, mog omiljenog voća.


 
A danas je druga susjeda, Duška, donijela osušenu lavandu za moje ormare.  Cijeli mi stan sada opojno miriši po lavandi

 
Osim lavande donijela je i materijale i čipke i zamolila me da joj sašijem vrećice za lavandu.

 Sašit ću ih s užitkom. Prijatelji smo i rado si pravimo usluge. Dobri susjedski odnosi su prava blagodat.
 .

Nema komentara:

Objavi komentar