NINA

NINA

petak, 1. srpnja 2011.

Upoznajte moju malu, dragu prijateljicu Ninu


Ovo je Nina u dobi od šest godina, kada sam je prije četiri godine upoznala u Dječjem domu u Nazorovoj ulici u Zagrebu. Sjedila je pored mene s grupom ostale djece, no ona jedina nije progovorila ni riječ. Kasnije sam saznala, da ne može izgovarati riječi zbog ozbiljne povrede iz najranijeg  djetinjstva. Nastojala sam svoju grupu posjećivati dva puta tjedno i pojedinu djecu odvoditi u šetnju, u Zoološki vrt ili u Kazalište lutaka...... Neke nism mogla povesti jer su baš tada imali posjetu roditelja ili članova porodice.  Nina je uvijek bila slobodna. Nju  nitko nije posjećivao.

Tijekom tjedana postala sam "Ninina teta Dunja". Čim bih se pojavila na vratima njihove dvorane  čula bih: "Nina, došla ti je teta Dunja!" Smatrali su da pripadam njoj, a ja sam se tome veselila, jer sam je zavoljela na prvi pogled. Bila je tiha, mirna, slatka, mala djevojčica. 
Postajale smo sve bliskije. Osjećam se poput njene nadomjesne bake s toplim osjećajima spram svoje unučice. Moju sam trgovinu na Etsy-u nazvala NinasSmile ne bi li imenom zazvala sudbinu i Nini osigurala smiješak za cijeli život. 

Nema komentara:

Objavi komentar